hemma igen

Är lite sur.
Hann inte blogga innan jag åkte till konfa-lägret (eller, upptaktslägret), för jag hade inte packat, gått på ica eller käkat när det var en timme tills vi skulle åka! Och så glömde jag kameran, så jag tog inte en enda jävla bild!!! ÄR SÅ SUUUR!


Det var iallafall jätteroligt, längtar tills det riktiga lägret i Dalarna, det här var bara ett upptaktsläger. Haha, vi sov över i kyrkan! Alla hade luftmadrasser, medans jag hade ett 2 cm tunt liggunderlag, jag vaknade rätt tidigt...


Förresten så lekte vi en lek där man skulle kasta ägg till varandra, och gå längre och längre bort för varje gång. Och när hon framför mej fångade ägget ovanför hennes huvud, så krossades ägget och all sörja åkte ner i mitt hår och ansikte, härligt! Blev lite sur, men rätt kul ändå, haha


Så ikväll måste jag duscha, fast orkar inte.. är så trött idag! Har inte fixat mej någonting typ, och har haft myskläder osv, men jaja det är väl inte så intressant..


Nu ska jag fika med mina kära föräldrar, och dricka upp all fanta som jag aldrig drack upp igår, hade bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0