julkänslor och nyårslöften

Satt och kollade på spotifys nya album, och hittade The Beach Boy's nya julalbum, så satt och lyssnade. Och herregud vad mycket julkänslor jag fick! La till några i min spellista fast det är flera månader kvar, men jag var så tvungen!

Jag har bestämt att jag ska göra jättemånga nyårslöften det här året, ser fram emot jul och nyår så mycket i år!

Ett nyårs-löfte kommer att bli att skaffa en systemkamera, på något j*vla sätt ska det gå! Det är det enda jag tänker på nu! Älskar verkligen att fota, och gillar inte min digitalkamera längre, fast den är rätt bra..
Men det ska gå, annars gör jag något dumt..som jag inte har kommit på än..

När det väl är nyår lägger jag in löftena här, jag lovar!

Här är en mysig jullåt:

http://open.spotify.com/track/4aA8vb9xZt8vb3zK0xoXN3


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Jag ligger på plats 45 på bloggportalen och plats 48 i bloglovins allmänt kategori! Kicka gärna in i min blogg och säg vad du tycker om den! Gillar du den får du gärna prenumerera via bloglovin också (klicka bara på ikonen i menyn). Tycker du att det finns något jag borde bättra på? Ge gärna tips och kommentera gärna i mina inlägg! Jag vill veta vad du tycker! (:



-Cristin

2009-10-11 @ 18:44:07
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0