onsdag eftermiddag



Nu är det plugg fullrulle som gäller!

JOBBIGT

Tog en festis för att göra livet lättare.

Har gjort en liten plugglista för er som har spotify, och om ni inte har det, SKAFFA DET, det är det bästa som finns!

http://open.spotify.com/user/julijaahh/playlist/7djsrqMV3EdZUki2zFfmY2http://
open.spotify.com/user/julijaahh/playlist/7djsrqMV3EdZUki2zFfmY2


(det är en länk fast 2 rader)

Lite sköna glada låtar! Har lite speciell musiksmak, menmen;;

Förresten så prövade jag mittbena idag! Det såg bra ut på morgonen, men jag tror att jag börjar få ögoninflamation i ena ögat, så det blev rött och det rann ur det, och då blev hela frillan knasig också, av någon konstig anledning..
Jag hoppas nästan att jag får det på måndag, för då hinner jag plugga mer till SO-provet.

Och i helgen ska jag på konfa-grej, ska sova över i..högsjö kyrka tror jag! Ska bli grymt kul! Ska köpa massor av godis och chips och ta med kameran, längtar! Josefin och Amanda är ju där också! Woho!

Nej nu måste jag plugga, skriver kanske lite mer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0